luni, 13 decembrie 2010

Doriti un robotel de tradus?


...Si veni si weekendul meu minune. Sambata am tras impreuna cu Monica, Gigel, Ciprian Stavar, Iulia si alti multi voluntari la smotruit noul sediu unde ne voim tine sedintele, spatiu pus la dispozitie de Cipiiiii! (dada, cel din spatele blogului despremere). Am spalat ferestre si usi, am vopsit acele ferestre usi si calorifere, s-a zugravit, pus mocheta, ce mai... Ditamai birourile. 

Iar ieri, duminica, am robotit din nou. Blindata cu cafea si dopata cu portocale, am mai tradus una bucata act constitutiv (believe me, codul CAEN e o mizerie de tradus) si uite asa, mi-am adus si eu contributia la reusita proiectului. Adica ba chiar 55 lei. Pozele nu sunt spectaculoase, pentru ca e doar o tipa care sta la computer si scrie, insa voila!






Niciun comentariu: