luni, 24 ianuarie 2011

Speram sa nu mai

Desi incerc de o saptamana sa gandesc pozitiv dupa Legea Atractiei (da, am luat-o si eu pe ulicioara si am vazut "Secretul' care e mai degraba psiho comportamentala si marketing ultra decat secret) cu rezultate bune, trebuie sa trag si o negativa.


Daca tot am inceput un nou fel de gandire (Doamne-ajuta sa ma tina  pana luna viitoare!) pe ideea ca mai bine sa fii optimist decat pesimist, am hotarat urmatoarele. Am sa renunt la prostiile de giweawayuri ca de ex asta, care nu mi-a adus decat nervi, bandwidth ocupat pentru o alintata si publicitate moca. Dar chiar de la marele Blogatu nu ma asteptam. Ok, inteleg ca unii isi fac blog din concursuri si sponsorizari, treaba lor. Dar macar un raspuns asa, ca intre tovarasi de tastatura imi putea sa imi dea. Sau macar de la inaltimea lui de Everest al blogosferei romanesti catre molusca protozoica ce e blogul meu.

Pe scurt, a fost un concurs pentru un parfum (oarecare) in octombrie. Conditia era sa scri un articol despre parfumul tau preferat,  sa pui link atat la magazinul respectiv cat si la Marele Blogat.  Zis si facut, caci mie imi plac parfumelele (iubiii, se apropie Valentine's!).  Trece termenul dat,  si rezultatele nexa. Trec cateva saptamani bune. Pana la urma, constrans de Gigel (care e mai tare-n rank ca mine) a dezvaluit ca sponsorul a prelungit termenul, pentru ca nu avusese participarea scontata.  Acum intrebarea mea catre Big B a fost zilele astea adicatelea la mai bine de 4 luni de la eveniment - cand o sa aflam DACA exista castigator, sau premiu, sau orisice...

Daca primeam un rapsuns, postul asta nu exista. Asa ca nu doar aia mici dau tepe. 



Un comentariu:

Monica spunea...

Of Ada... nervi facuti din neant.

In primul rand, mie tanti aia mi s-a parut aiurea de la inceput. Cam de ce ar trebui sa-i dau ei asa copy/paste exact la text?! Oricum, eu am invatat o lectie pretioasa de la niste oameni destepti. Speculative work is caca. Texte de genul tu intai faci, daca imi place te rasplatesc. Ca omu nu-i cinstit si tu ai toate sansele sa faci treaba de super calitate, ala sa o foloseasca si tu sa te alegi cu multumirea de sine si atat.

Cu Blogatu... eu am avut o singura interactiune cu el. Mi-a trimis mail sa-mi propuna ceva, eu am refuzat, el mi-a trimis mail sa-mi multumeasca de raspuns. Deci a fost chiar ok. Nu-i iau apararea ca nu-l cunosc deloc... dar zic, de la situatie la situatie, omul se poarta diferit. Ata ete, life is life.

Si cu giveaway-urile... daca din unele ai castigat, de ce sa renunti?! Bagi si tzepele in ecuatie la pierderi si dai inainte.