miercuri, 18 februarie 2009

Receptionez: leapsa noua

SUNT: uneori a dracului, uneori am prea multa incredere in oameni. Sa zicem, cred in teoriile umaniste ale lui Rogers.
AŞ VREA: pacea mondiala ;)
PĂSTREZ: momente prin muzica, imagini, carti si parfumuri
MI-AŞ FI DORIT: cateodata, sa castig la loto sau sa ma marit cu un miliardar care sa ma intretina. Sa nu ma chinui pt fiecare leut muncit. Yeah, as if ! I’m just a hard working gilr!
NU ÎMI PLACE: graba si galagia.
MĂ TEM: ca nu voi ajunge sa fac tot ce imi doresc
AUD: o groaza de vesti apocaliptice in media si in oras. Las ca trece !
ÎMI PARE RĂU: ca nu stiu /pot sa ma bag sub pielea omului
ÎMI PLAC: muzica, pietrele cartile, mancarea buna, discutiile „metafizice“ seara tarziu, acasa.
NU SUNT: prietena tuturor si a nimanui totodata.
DANSEZ: peste tot.
NICIODATĂ: nu exista la mine niciodata. Cred ca am cam facut de toate, in limita posibilului si a bunului-simt.
RAR: ies in cluburi
PLÂNG: cand vad /aud ceva frumos. Niciodata la filme.
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: Calma si lucida
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand ma stresez pentru tot felul de fleacuri
SUNT CONFUZA: cand am cifre in fata. Mi se pune un val negru pe creier si ma blochez.
AM NEVOIE: de rabdare si un dram de alint
AR TREBUI: sa invat ca lipsa de organizare a unora nu e problema mea. Problemele mele sunt problemele mele si ar trebui sa fie pe locul 1, hai, 2.

Dau leapsa mai departe lui Lucian, Gigel si lui Jurly.

Un comentariu:

Lucian spunea...

multumesc , dar nu prea fac lepse sau cum le-o zice la plural, iar asta mi se pare chiar dificila. prea trebuie sa spun multe lucruri despre mine si acestea pot fi contradictorii. deci nu s-ar intelege nimic. plus ca sunt comod. deci mersi :)