marți, 10 noiembrie 2009

Am revenit... cu muzica!

Din pacate nu am prea avut timp sa scriu pe blog prea multe.


Am fost plecata in tari straine...Si am revenit acasa cu proeicte noi. Basically, radio. O sa ma mai laud eu pe parcurs. Insa nu acesta este motivul pentru care scriu acum.


Ieri am avut reala placere sa iau un interviu maestrului Alexandru Tomescu, dupa recitalul sustinut in cadrul turneului Music ON LG de "Romanian Piano Trio" la Filamonica de Stat Sibiu. Maestru pe drept, pentru ca ne-a incantat din nou cu al sau Stradivarius, insa cand il vezi atat de modest, de deschis si de cald, de comunicativ si de... scump, iti vine sa il inviti la un ceai, ca bere sunt sigura ca nu bea.

Mi-a povestit despre dorinta lui de inlesni accesul tinerilor sper muzica clasica, despre proiectele inedite la care a participat (poate se stiati ca a cantat in statia de metrou Victoria din Bucuresti, dar precis nu stiati ca a cantat si in padure), despre cum seria de concerte din turneul Stradivarius sustine Asociatia Nevazatorilor din Romania, si multe altele.


Inainte il admiram ca valoare, ca talent. Acum insa, m-a convins ca om, ca pesonalitate deosebita prin ceea ce face cat si prin ceea ce este.

PS. Pacat ca e casatorit... :)


Si asa de destindere, un clip cu alti doi tipi talentati, care fac show de show...

5 comentarii:

Marius Ola spunea...

L-am văzut şi eu odată life. Superb mai încântă sufletele:)

Ciprian D. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ciprian D. spunea...

Pacat ca e casatorit...huh? :D

Carmen spunea...

am supravietuit :)

aventoro spunea...

Ce dragutz! Sa ne povestesti si de tarile straine prin care ai umblat.