marți, 24 ianuarie 2012

Balsamuri de buze si de suflet

Iarna asta mi-a chinuit buzele. Sunt uscate si putin zgrunturoase. Bleax. Asa ca am incercat mai multe balsamuri, unele mai bunicele altele mai putin. Iaca topul:


3. "Oriflame Pure Nature Nourishing Balm", cica cu extras organic si mar rosu si ovaz. Suna bine, arata simpatic de tot in borcanel, are un gust yummi, miroase divin... 14, 00 lei/6 g.

Consistenta e placuta, e ca un fel de jeleu, partea care nu imi place mie este ca trebuie sa il aplic pe buze direct cu degetul, din borcanel. Adica de fiecare data trebuie sa ma spal pe maini. Un alt punct in minus e culoarea. Coloreaza buzele putintel in roz, asa decent, insa daca nu ai oglinda la indemana si mergi doar pe feeling, ai toate sansele sa sfarseti aratand ca Bozo Clownul. Am patit-o o data, asa ca micuta minune rosie a sfarsit pe noptiera, fiindca noaptea nu conteaza atat de tare daca am sau nu conturul buzelor perfect. Buzele se simt putin cleioase.


2. Balsam Sun Dance Sensitiv cu SPF 50 de la DM. Eftin ca braga, 5 lei/4,8 g. Cel mai tare m-a tentat factorul de protectie solara. De pe situl lor am citit ca ar contine hidrocomplex cu vit.B12, uleiuri si ceara naturala, fara coloranti sintetici.

Nu stiu cat de buna treaba face, pentru ca la 3 minute dupa ce l am deschis, m-am hotarat sa cumpar altul. De ce: 1. mirosul tehnologic ciudat, desi nu iesise din termenul de garantie. 2. gustul putin artificial, 3. lasa buzele albicioase, la cateva minute trece, insa pana atunci arat ciudat. Il tin in geanta "de incendiu" pentru cazuri disperate in care imi explodeaza buzele. Batonul e putin tare, nu e cremos defel. Totusi, chestie de obisnuinta.


1 Favoritul meu absolut - balsamul de buze de la Gerovital Plant. 5 lei/4.2 g . Exista 3 variante si le-am incercat pe toate: pentru hidratare (Balzzzam) , pentru regenerare și protecție (Balsammm) și pentru calmarea și cicatrizarea buzelor crăpate (Balsamed). Mai ales acesta m-a scos din necaz. Iti lasa pe buze o senzatie de racoare placuta.

Gustul este mentolat si putin dulce. Textura e cremoasa, necleioasa. Imi place ca e transparent si nu arati dupa ca si cum ai fi mancat un pui fript fara servetel... Iar designul e dragut, albinuta aia face toti banii :)

Ups, era sa uit de balsamul de suflet. Here you go


Un pic siropos si bollywoodistic, insa asta n-a ucis inca pe nimeni.

Un comentariu:

Marian spunea...

Si mie imi place cel de la Gerovital.este chiar super bun mai ales iarna.