sâmbătă, 7 aprilie 2012

Ce am mai testat azi


Tocmai ce m-a trezit curierul din somnul cel dulce de sambata dimineata...Dar cum sa ma supar cand mi-a adus la testat noua gama de produse Farmec ASLAVITAL MINERALACTIV-cu complex unic de argila din Muntii Padurea Craiului si extract ecocertificat de Goji.  
In caz ca inca nu stiati, fructul de Goji este ultimul racnet in materie  de cosmetice.  Este recunoscut pentru efectele anti-îmbătrânire datorate unei excelente activităţi antioxidante, are efect tonic. Medicina tradutionala chineza il foloseste de mii de ani. Acum si noi!

          Argila contine toate minerale (Fier, Potasiu, Magneziu, Mangan, Cupru, Calciu, Zinc, Seleniu etc.) si microelementele necesare unei bune functionari ale organismului, iar aplicata extern prelungeste tineretea si frumusetea tenului, ajuta la tionifierea lui si la cicatrizarea micilor rani.

Am primit urmatoarele mostre
  • cremă pentru curăţarea feţei [fără săpun]
  • cremă intens hidratantă SPF 15
  • cremă antirid mineralizantă SPF 15
  • gel anticearcăn
Deocamdata nu am testat decat crema pentru curatarea fetei, fara sapun. Are o culoare maronie-sidefiu, miroase demential si curata bine. Nu face spuma in exces. Urmeaza acum sa le iau la rand.

 Surprizele insa nu se termina aici:  fiecare doamnă sau domnișoara care alimentează sau achiziționează produse de la benzinăriile Mol, în perioada 7-9 și 14-16 aprilie, primește un mic cadou de la Farmec, adica  mostre din noua gama pentru ten sensibil.

Un comentariu:

Amy Duncan spunea...

Eu as vrea sa incerc gelul anticearcan.Sunt cuioasa cum ei. L-ai folosit?