joi, 24 ianuarie 2013

VoluntALL revine

La 4 februarie va începe a doua ediţie a campaniei vALLuntar. Am participat anul trecut la aceasta campanie originala, si am primit de citit, la alegerea mea cartea "Faraonul nisipurilor" de Valerio Massimo Manfredi. 

Pe langa faptul ca am citit o carte buna si captivanta, campania a avut meritul de a ma familiariza cu o noua editura si cu titlurile ei. Faptul ca fiecare cititor a facut cate o recenzie si o recomandare m-a ajutat enorm in descoperirea de noi mici comori literare. Acum citesc "Sanctus" de Simon Toyne, o carte mult ravnita si laudata in campania trecuta de toti, si isi merita renumele. E alerta, plina de suspans si nerv. BTW, a aparut recent si "Cheia" , un sequel la "Sanctus".

Dupa incheierea campaniei, cititorii au inceput sa faca schimb intre ei cu cartile primite de la Editura ALL. Din pacate nu am avut timp sa particip si la aceasta prelungire neasteptata a proiectului, insa mi se pare o idee super.

Niciun comentariu: