duminică, 30 noiembrie 2008

Am fost la vot sau prinicpiul Naked Man


Am fost si eu la vot. Nu din spirit cetatenesc, ci pentru ca asa a vrut bunica mea. Ea a vrut neaparat la vot, iar eu am insotit-o. Si, la naiba, daca tot am fost pana acolo, am dat si cu stampila. Ne putem mandri, am fost primele de pe strada mea. Dupa iesirea dein cabina, am spus tare sa auda toti supraveghetorii si monitorii "Acum imi cumperi ciocolata aia?". Mda. A fost funny.
Un alt motiv pentru care mi-am miscat fundul din casa a fost targul de textile de la Sindicate. De unde mi-am luat un palton misto. Merit si eu.
Majoritatea oamenilor cu care am vorbit au votat la plezneala. Buna-mea a votat cu Turcana. De ce? Am intrebat oripilata. Pai, era chiar sub nasul meu.

De ceva timp urmaresc un serial care face rating mare prin State "How I Met Your Mother". E o gasca de 3 baieti si 2 fete, un fel de Friends mai vesel.Unul dintre ei mare fustangiu a descoperit prinicipiul Naked Man-adica Omul Dezbracat. Dupa o intalnire ratata, pretindea ca vrea la baie ca sa intre in apartamentul tipei cu care altfel, nu ar fi avut nicio sansa sa puncteze. In timp ce ea era prin bucatarie, el se lepada de haine si ramanea gol-golut.
Reactia fetei era mereu "Haha...dar daca tot esti gol, hai sa o facem".


Asa si cu multele afise. Turcana. Daca tot e sub nasul meu, hai sa o facem.

Un comentariu:

Carti fara pret spunea...

Tare! Deci mita nu a fost ciocolata, ci paltonul! :)