marți, 6 ianuarie 2009

De ce nu mai cred in verde

Sa fim verzi! Sa luptam pentru salvarea planetei si pentru reciclarea plasticului. Sa economisim apa si sa cumparam alimente numai dupa ce am verificat atent daca provin din zona si nu au poluat suplimentar planeta (zvonurile despre ecologistii hardcore din vest sustin ca aia nu mai papa banane si alte chestii exotice pentru ca transportul lor..etc..etc...vaporul consuma energie si scoate CO2 pe fund, asa ca numai mere si fragi din paduriile proprii). Sa nu mai folosim decat becuri de-alea sucite care economisesc energie si contin mercur, insa ne doare in mercur ce se intampla cu ele dupa ce le-am ars. Sa trecem pe masini care consuma diesel eco, provenit din porumb,ce conteaza ca plantatiile necesare se afla in Africa si ca duc la ruina si foametea continentului de sacrificiu? Ce ne pasa? Suntem ECO. E trendy si face bine la constiinta.

Si mai ales, regula de baza a oricarui membru al acestui cult apocaliptic este FARA ENERGIE NUCLEARA! Si uite asa, copii mosului...am ajuns sa depindem de gazul si de
energia rusilor cand puteam sta fain frumos pe o ureche. Ca se duce si restul de industrie de rapa nu e nimic fata de consumatorii privati care fara caldura iarna o sa puna de inca o mica revolutie sau de ceva asemenator.

Stiu ca energia nucleara e periculoasa iar reziduurile a pain in the ass. De reziduurile acelea se vor ocupa alte generatii. Dar poate ca nu vor mai fi acele generatii ipotetice pentru care salvam noi pamantul. Pe inteles: daca mi-e frig, nu fac dragoste, deci nema generatie viitoare. Gluma de-o parte, se face un lobby extrem de bine pus la punct impotriva unor solutii bune.Dar de ce s-ar dori sa fim independenti si nesantajabili? De ce sa avem energie proprie daca se poate juca Rusia cu juma' de Europa?
Razboiul viitorului este razboiul prentru resurse. Si a
naibii sa fiu, daca nu am avea destule...Dar le-am dat...

2 comentarii:

tudor CeMerita.ro spunea...

da, acum e o lupta pentru locul 1 ca sa stim motivul urmatorului razboi mondial - religios sau pentru resurse? bine... poti spune ca si cele asa-zis religioase de (pana) acum sunt tot pentru resurse. deci stim castigatorul...

Lucian spunea...

de resursele rusesti depinde aproape toata europa, eu ma bucur ca in cativa zeci de ani se va termina si gazul lor :)