marți, 23 decembrie 2008

Am cu ce, mă, am cu ce!

De Revelion ne vom bucura auzul cu formaţii cam trecute de epoca lor de glorie (No Mercy anyone ? Goombay Dance Band?-repede, daţi un google). OK. Să fie şi pentru varsta a 2 si ½ ceva. Însa, un om de bine s-a trezit să doneze 5000 de euro Casei de Cultură ca să îşi vadă şi el idolii/idola pe scenă. Andreea Banică fiind deja vănduta, n-a mai rămas decat Ackent.
Nelămuririle mele sunt urmatoarele:

1. Cine dă ditamai carul cu bani ca sa aiba petrecere privată in centru? Păi cine aruncă aşa cu banu' va vrea să se ştie ca el e, nu, ca altfel ce chichirez ar mai avea treaba? Să fie vreun neam-prost de manelist? Nu cred. Să fie omniprezentul si atoate-făcatorul de bine Eugen Barbuuuu? Posibil. On second thought, campania s-a terminat de mult. Nu, nu e el. Sau poate dinspre Atlassib să ne cante muzica?

2. Să fi ales formaţia după chipul şi asemănarea lui, sau pe criterii de popularitate printre puşti?

3. DE CEEEEEE? Ok, nu mă forteaza nimeni să merg in 28 dupa orele 18 in Piaţa Mare să văd nişte nimuruci ţopăind pe scenă. Însă e un fel de sfidare a tuturor. „Este că dacă am bani pot să vă cumpăr pe toţi cu Craciun cu tot?” Ne face anonimul sau nu să îi ascultăm febleţea la maxim? E mai rău decăt manelarul cu merţan care forjează boxele la maxim ca să se impună ca şef de turmă. Pe de altă parte, bine ca nu e Vali Vijelie sau Prinţesa de Aur.

Niciun comentariu: