miercuri, 17 decembrie 2008

Cadouri de Craciun...

Ce ma faceam eu fara internet?
Tocmai am aflat ieri verstea proastă... Ideea cu pulovarul de Craciun a cazut in apa. Na. Uite asa m-a traznit din cer ca fulgerul lui Zeus cu asta. Pai atunci ce ii pot face cadou unui baiat care are de toate?
Sa dam repede un search pe net. Nu, nu dupa chestii de duzina gen after shave, mp3-player sau CD-uri. Ceva de suflet sau macar haios. Sa fie eventual si folosibil. Greu.

Aflandu-se in plina criza, gospodinele americance (sunt inscrisă intr-un grup de discutii yahoo) incep sa isi aduca aminte despre cum era viata cand trebuia sa te descurci cu ce ai, cand nu trageai cate o fuga la Mall pentru orice cap de ata si distractia nu costa inca nimic. Si uite ce sugestii de cadouri am gasit. Unele chiar stupide de tot. Uite de ce :

1. O masa la restaurant. OK. Da-i bestiei de mancare si te va iubi pentru asta mai mult. Sfat destul de intelept. Dar parca de Craciun nu merge.

2. Tot felul de borcanele vopsite si decorate in care pui prajiturele facute in casa. Duh ! Cine vrea un borcan vopsit ?

3. Ta-da !O seara romantica, o baie cu spuma, lumanarele si un masaj. Trist daca e nevoie de Craciun ca sa ai parte de asa ceva.

4. Lenjerie. O cumpar eu pentru mine, pentru placerea LUI vizuala. Cool. Si trist, pentru ca intra in categoria de la punctul 3.

5. Americanii –s indragostiti de cupoane valorice. Un biletel pe care scrii o promisiune de genul « Iti gatesc o data prajitura preferata », « Masaj », « Spal vasele in locul tau ». Prea virtual ca sa ma bucur. Nu imi fa cadou o promisiune pe care stii ca nu ai s-o poti tine. Nu imi da o poza cu perechea de cizme pe care am s-o primesc atunci cand sa ai bani. Mai bine taci pana atunci si ia mi-le direct.

6. « Babysiting cupons » adica iti promit ca o sa am grija de bebele tau cand ai nevoie. Cool. Tipic pentru o societate unde totul e de vanzare. Chiar si faptele bune si ajutorul intre prieteni. N-as fi facut-o oricum daca aveai nevoie ? Si daca nu am sa am timp, ai sa vii cu cuponul la mine si ai sa mi scoti ochii cu el ? Degeaba imi promiti ca o sa speli masina. Trebuie sa o faci oricum.

7.Incununarea tampeniei. Tu cu o fundita sub pom. Adica sex. TRAGIC.

Toate sunt idei dragute, asa pe langa. Dar intr-o relatie functionala nu e nevoie de ocazii speciale ca sa ii gatesti ceva, sa faci sex sau sa ii masezi talpile. Ca sa iti ajuti prietenii nu e nevoie de cecuri in alb.

Totusi, o sa trec pe la Dumbrava sa vad, poate totusi dau de ceva. Da stiu, ceva cumparat, previzibil si lipsit de suflet. Sau poate ca nu.

Niciun comentariu: