luni, 14 decembrie 2009

Intalnirea bloggarilor sibieni aka Secret Santa

Si a fost Secret Santa. M-am perpelit 2 saptamani sa caut cadou funny pentru Cristi, insa din Twitterul lui nu reiesea mare lucru. Ma bucur insa ca i-a placut broasca mea anti-stress, care la un moment dat era sa zboare prin Atrium direct in bolul de pe pian.

Eu am primit de la Adi (oare de ce eram precisa ca mi-a nimerit biletelul?) un minunat cadou. Mare, in hartie roz, cu funda...Super....Un cofraj cu 20 de oua. HIHIHII....Am convenit ca vor deveni paparada vineri, la Petrecerea Comunista.

Petrecerea s-a mutat in Hernania unde am ras cu totii niste pita cu untura si cu ceapa si alte bunataturi. Recomand restaurantul cu caldura. E dragut, curat, chelneri amabili.
Punct negru primeste Atrium, respectiv fetele de acolo, care fac rezvervari cu ghiotura, si apoi se prind ca nu au loc destul pentru toti. Thanks, am apreciat cu lacrimi in ochi ca la 20 30 a trebuit sa plecam. Anyway, preturile-s exagerate. Long Live Hermania!

Niciun comentariu: