joi, 30 iunie 2011

Profesionale

Asta pentru toti colegii mei.


DACA Apare vreo Clienta numita ARMEAN cu ceva acte in engleza pt fiica sa TROANCA IUSTINA -MONICA care s-o luat cu un arab, SAY NO. E o excroaca -mie trebuie sa imi achite 1.600 lei pt o lucrare (fara a lua in calcul si comisionul biroului de traduceri). Lucrarea am predat- o in ianuarie, s-a matait ca fica-sa e mare scula (a absolvit franceza engleza in 2010) care stie engleza si ca lucrarea "e gresita". Ba chiar toate 120 de pagini. A spus ca mi-o aduce la corectat. De atunci nu am mai vazut-o. Ba da, la mall cand s-a facut ca nu ma vede. E o excroaca si ii urez din suflet sa achite niscai facturi de la Municipal de banii aia.

Nu are datorii numai la mine, are si pe la notari...


De fapt, tampita am fost eu. Pacat de parul ei alb si de educatia lipsa.


ARMEAN E O EXCROACA. Fiica -sa TROANCA IUSTINA -MONICA, la fel.

Scuze de ranting. Alta optiune era sa ii sparg geamurile...

Niciun comentariu: