vineri, 25 noiembrie 2011

Ardei iute, alge marine, fara portocale...


Si am primit cutiile roz. Destul de maricele, cu un design simplu, stilat si elegant. De cum am deschis pachetul, a trebuit sa le miros si sa le gust. Miros delirant de bine, insa fin si discret. Iar gustul e iute (oare cum ar fi pe paine?) ce sa-i faci, e cu ardei iute. Gustul de alge marine nu l-am simtit insa :).

Seara l-am testat cu tot fastul si m-am simtit ca la Spa, putin. Consistenta e fina, culoarea e bej-portocaliu, mirosul e discret si persista pe piele. Am mai avut alte creme anticelulita care miroseau foarte "industrial" a tot felul de chestii, gen camfor sau Ben Gay, total nesexy.

Fetele de pe "Trender" povesteau ca au simtit cum li se incalzeste pielea. Din pacate eu nu am observat decat ca se inroseste. Poate dupa mai multe utilizari sa simt ceva.

Insa ce imi place enorm este culoarea ambalajului, si faptul ca pe cutie sunt descrise fazele celulitei, ca sa sti pe unde esti...

Surpriza Revicel care m-a impresionat a fost ca am primit 2 cutii, una pentru mine si una pentru prietena/sora/mama...asa ca, acum voi avea un feed back si mai mare. Grea alegere insa se facu. Acum urmeaza disciplina dimineata-seara, caci tare imi mai place sa lenevesc la cafea dimineata.

2 comentarii:

Radu Adina spunea...

Buna ! Si eu am primit coletul de la trender.ro.NIci eu nu am simtit ca mi se incalzeste pielea , ci decat o roseata.Oricum dupa 5 zile au inceput sa se vada efectele.

Ada Angharad spunea...

Deci mai astept...