miercuri, 12 ianuarie 2011

Recomand-Balkan Bistro si finalurile fericite de proiecte

Cu specialitati turcesti, albaneze, macedonene, romanesti, croate, grecesti, sarbesti etc.. atat de multe si de ademenitoare, ca iti lasa gura apa.


De gasit il gasiti la parterul Hotelului Continental Forum, adica fostul Bulevard.


Noi am mancat ieri asa:


1. salata de vinete cu ardei copti, ca de introducere in tema, preludiu la ospat. Fara ceapa, bineinteles. 


2. friptura cu sos si cartofi copti in coaja. Un cartof maret, umflat si fornaind inca in folia de aluminiu, crapat cat sa isi piarda din aere, si indopat cu o bucatica de unt. Cu patrunjel peste, ca asa ii sta cartofului bine.


3. Mar copt cu frisca si sos de caramel. Dupa destrabalarea culinara, ceva usor a prins chiar bine, egaland scorul. Luci, mare bucatar, ne-a dat chiar si reteta, asa ca...Anunt! Urmatorii nostri musafiri asta vor primi.  Incep inscrierile :).


Interiorul  e minimal, sobru in nuante de negru si rosu, dar si funky totodata.


Dar de ce am fost noi acolo? Ei... Sa sarbatorim, cum de ce!


Proiectul nostru comun cu Brasovul "1001 culori" s-a incheiat cu succes si fara victime. Ieri am tras concluzii, am analizat SWOT ca la carte, am primit diplome si ne-am sarbatorit. 


Niciun comentariu: