marți, 29 martie 2011

This evening's crush...



Seriously. Il am dintr-o caseta cu crema de zi (care e ok, subtire si nu excesiv de grasa) insa demachiantul...ei... ca un val de catifea, care sterge dintr-o miscare tot fardul, chiar si rimelul meu waterproof. Imi place ca nu trebuie sa frec prea tare cu discheta pe fata, deci nu ma irita.

Recent am folosit la petrecerea J & B un fond de ten de la Max Factor Xperience. A fost frumos, diafan si nici nu am simtit ca se incinge pielea sub el. Toate pana la demachiere. Pielea mea era iritata si cu pete rosii. Brr... Never again. Max Factor are produse cosmetice excelente (am avut un ruj dupa care am plans cand s-a terminat) insa fondul acesta de ten nu m-a convins defel.

Demachiantul "Nivea Visage" pentru ten normal si mixt are extras de lotus si vitamine si hidrateaza intrun mod delicat, spun ei. Si eu ii cred pentru ca si tenul meu crede.


Verdict: cel mai bun demachiant folosit pana acum.


2 comentarii:

Monica spunea...

Eu folosesc lotiunea tonica, tot din gama aia, si si mie imi place mult. Nu pot sa zic ca am incercat multe, deci n-am cine stie ce termen de comparatie.

Si fata chinuita de dupa Liquid, se poate trage si de la fum, caldura si nesomn... si uimire, minunare, etc. :)

Ada Angharad spunea...

Uimire, minunare la cate am vazut...