duminică, 28 august 2011

Rabdare si tutun



Acum aproape un am am participat la campania de promovare a noii linii de cosmetice Gerovital Plant Tratament-in principal, sampon si balsam cu petroleum pentru par degradat. De un an incoace, parul meu nu a mai fost atins de amestecuri de chimicale sintetice orisicat de colorate si promitatoare pareau etichetele si sloganele. Just Gerovital-sampon, balsam, ser pentru varfuri si tratament cu petroleum 1 x luna. Sa nu mint, si de Apidermin -Sampon cu Laptisor de Matca.



Am cam strans din dinti, pentru ca zi de zi, acelasi miros ma cam plictisea.

INSA: am constatat cu vadita uimire si bucurie ca parul meu s-a mai indesat, se regenereaza mai rapid si e in general, mai pufos si mai leonin. Yuhu. Zau daca nu a meritat. Asa ca Gerovital - pentru ca merit!




Niciun comentariu: