miercuri, 29 februarie 2012

ASTRA bolnava...sau ce patesti in casa scarilor

Tocmai am venit de la ASTRA cu vraful de carti, printre care si o lucrare de specialitate intitulata "Psihologia activitatii patoplastice". Nifty... si pentru ca mi-am promis sa fac mai multa miscare si nu imi plac lifturile am urcat pe jos cele 4 etaje. Tot uitandu-ma pe pereti, am impresia ca nu mai trebuie sa citesc cartea imprumutata...



Ok, sanul imens e viziunea artistica, insa si viziunea isi are originile undeva...

Ah, o fetita cam sictirita in iarba si niste maini amenintatoare....Stalking much?


Huh? Nici nu cred ca se incadreaza la categoria "opera de arta"...



Iar asta la parter. Mentionez ca nu e o expozitie temporara, ca cea a baietelului genial, insa bolnav de autism. Tablourile astea umplu golul peretilor de cand s-a deschis sediul nou. Cine/ce/de ce/cat...va ramane unul dintre misterele neelucidate ale Sibiului.

Haideti, avem atatia artisti talentati in Sibiu, ceva mai optimist si "nepsiho" se gaseste precis !


Niciun comentariu: