joi, 8 martie 2012

Ai de Zara mea!

          Si s-a deschis Zara si in urbea mea. Pe Corso, in locul BCR-ului. Nici nu imi inchipui ce chirie platesc astia... Magazinul are 1.500 de mp și este situat pe patru niveluri – subsol, parter și două etaje.

            Ma asteptam ca la 12 , la deschidere sa fie puhoi de lume. Ma asteptam la reduceri sau ceva oferte de deschidere. Nix. Pustiu, vazduh. Prin magazin am dat peste hipsterii obligatorii, niste piti pierdute prin spatiu, civil normali ca si mine-curiosi si atat, mult prea multe vanzatoare, caldura excesiva si muzica la maximum. Ceea ce m-a facut sa vreau sa plec. Am avut senzatia ca ma aflu intr-un second hand urias, de fite. Singurul lucru fain pe care il au sunt parfumurile. La fel ca si cele de Avon, au toate cam aceeasi nota, insa preturile sunt rezonabile.

Ce nu inteleg este de ce au pus un singur lift, cand niste scari rulante sunt mai practice? Si de ce urla muzica aia de nu te poti intelege cu cel de langa tine?

Totodata am auzit din intamplare, in pauza dintre 2 melodii, urmatorul dialog purtat intre probabil vreun sef de raion si ucenica-vanzatoare " Poti sa ii grija si de raionul asta? Pantalonii trebuie sa fie foldaniti mereu" Adica, impaturiti...Hipsterland.


Nu mai intru pe acolo, ca nu are rost.

Un comentariu:

Unknown spunea...

:)) Cat de tare. Ma duc si eu de curiozitate... parca vad ca au adus in Sibiu ce nu s-a dat in alte orase :)