vineri, 10 aprilie 2009

Dulapioare si cotete de iepuri

           Pentru ca lumea imi gaseste blogul cautand "dulapioare in care sa imi las geanta",  revin cu povestea mea si a Billei de la Curtea de Fier. Miercuri am iesit si noi la marea demonstratie din Piata. Dezamagiti de faptul ca nu se adunasera masele ca la Revelion, am hotarat sa facem mica noastra deplasare  in centru sa merite, si am intrat la Billa dupa cafea (BTW, promotia aia faina a trecut...). Acum am fost ferm hotarata sa folosesc dulapiorul. Care era mai degraba cotet de iepure. Dadui eu la cheie, dar degeaba. Fiind femeie si technically challenged, l-am lasat pe Barbatul de langa mine sa ma descurce. Smecheria dracu', ca nu merge decat cu fisa. N-am mai avut rabdare sa intreb de unde o iau si pe aia. Faza cea mai faina e ca exista intr-adevar instructiuni despre cum functioneaza dulapiorul-cotet, insa in interior. Ca sa le vada toata lumea. 
           
            Billa asta chiar tine cu tot dinadinsul sa ma dea afara? 
            Despre povestile cu fise de la Kaufland, data viitoare...

Niciun comentariu: