joi, 23 aprilie 2009

"In cautarea timpului pierdut" in stil vienez

          Ieri seara, fiind mare zi mare, dupa concert,  am hotarat sa sarbatorim undeva unde nu am mai fost niciodata. Cafenelele din Piata Mica fiind ori deja fumate ori muuult prea scumpe pentru niste muritori de rand ca noi, am ales Cafe Wien.

           Faina locatie, taman in curtea Liceului Brukenthal. Baiatu' trebe sa fi avut muulte cunostinte si euroi ca se vede ca a primit o mare parte din parterul consistoriului evanghelic. Atmosfera e draguta si destinsa, muzica nu iti sparge urechile, specialitatile de cafea au intr-adevar un fler vienez, prajiturile sunt bune. Preturile nici ele prea indecente.

           Singurul lucru pentru care ma intreb daca o sa mai revin este servirea. Am asteptat de ni s-au lungit urechile pana sa vina donsoara' de la bar. Bine ca s-a dus cineva sa o cheme, ca altfel acolo dormeam. La fel de prompta a fost si debarasarea mesei... Daca aveti "rabdare si tutun" si timp nelimitat, e OK. Seara se umple de kindari care se dau mari ca fumeaza, dar cei cu nervii mai tari ii pot ignora cu succes. 




3 comentarii:

Marius spunea...

Oau ! Mi-ai facut pofta de Sibiu ... de acasa ...

Ada Angharad spunea...

Cine e sibian si nu stiam...

Lucian spunea...

am fost de cateva ori acolo si ne-a placut, servirea a fost ok. fetele alea probabil ca se schimba tot timpul