vineri, 27 martie 2009

Billa ne ia pe toti de hoti


                  Ieri s-a deschis cu mare tam-tam Billa de La Curtea de Fier. Faza faina, pentru ca ieri dimineata Billa de la Floasiu era G-O-A-L-A.  Ma bucur ca nu va mai trebui sa ma inghesui la Billa Veche si sa imi dau coate cand vreau sa trec printre rafturi. Nici nu inteleg pentru  ce aveau carucioare.  Mai venea cate o Piti care se credea in concediul de asta vara cu sponsorul in Spania si impingea un carut cu obligatoria apa plata si 3 feliute de salam. Nici nu aveai loc pe unde sa te strecori daca cineva statea sa cumpere crenvursti...Dar acum,  Slava Domnului, avem Billa mare.

                  Tot ieri am dat sa intru si eu prin usa frumos ornata cu baloane galbene. Inca de la intrare observ acelas paznic fals amabil, vadit marcat de un trecut/prezent in care alcoolul joaca un rol major (cred ca il imprumutasera la la Billa Veche, sau gasisera unul al naibii de asemnator). Dau sa intru si observ ca au dulapioare pentru bagaje, cu cheie. Yuppi! Macar nu trebuie sa imi las sacosa la usa, si sa ma tem tot timpul sa mi-o va lua cineva.  Fain. Insa eu nu aveam decat o geanta, geanta mea cu acte, bani, stampila, maruntisuri femeiesti, manusile, celularul, o carte si ... pacatul suprem, un iaurt.  Nenea imi spune sa las geanta la bagaje, e drept, era o geanta mare, dar nenea, e trendy. Plus ca o femeie are nevoie de multe lucrusoare ca sa se simta in siguranta. Ii explic ca nu am inauntru decat o carte si un iaurt (ca sa nu am probleme la iesire, cand s-ar putea sa vrea sa se uite inauntru). Raspunsul a fost: PUNETI IAURTUL IN DULAPIOR. Aude? Esti absolut sigur? I-am raspuns ca nu sunt hoata si ca nu am nevoie sa intru in magazinul lor daca se poarta asa. 

2 comentarii:

Georg spunea...

Casa de Fier sau Curtea de Fier, cea de la Turnul Sfatului?

De fapt tot intru aici sa-i vad pe nihonii astia...de groaza ce faina-i galeria...
Si citesc Sei Sonagon..asa cu peisagiul alaturi o pricepi mai bine....aia se ocupa de mutatul culorilor pe kimono si toamna cand europenii mancau porcul fara furculita...
Georg Schoenpflug von Gambsenberg

Ada Angharad spunea...

Curtea de Fier, multumesc de corectare...