luni, 2 martie 2009

O noua fabrica de chipsuri


O recenta descoperire culinara, geniala, pot spune. Adio chipsuri cu chimicale, conservanti si ulei ranced!


De Valentine am primit un cadou foarte romantic (tinand cont ca mi-l doream... e scuzabil). Un set de la TV cu razatoare -minune, storcator de fructe si ceva gen morisca de facut maioneze/sosuri/tocat. Cu razatoarea aceea am taiat felii subtiri-hartie de cartof. Le-am pus pe hartie unsa bine (dar bine, altfel se lipesc), i-am dat cu niscai ulei de masline cu condimente diverse si apoi la micorunda la maxim vreo 5 minute. Trebuie insa sa mai controlati, ca timpul depinde si de micro si de grosimea fellior.
VOILA! Chips sanatosi.

PS -asteptati sa se mai raceasca si numai dupa aceea incercati sa ii dati jos de pe hartie. Daca sunt calzi se rup. Pacat ca MU e prea mica pentru un hectar de cartofi.

Niciun comentariu: