miercuri, 11 martie 2009

Parfumul Bucurestilor de alta-data..

Daca nici cu asta nu imi creste ratingul.... nu stiu cu ce...

Dati click pe abonament ca sa vedeti mai bine ;) Eu sunt prea pudica sa povestesc...

Later Edit: Nu stiu de ce naiba nu mi se marsete poza. Ok. E un abonament la bordel, pardon Hotel Minerva, valabil pentru domnisoara Miti Vasilescu. Totodata aflam ca o noapte  se socoteste 2 numere, si ca la mai multe numere se socoteste rabat. Duminica si sambetele nu se primesc vizite decat dimineata, pentru a se evita aglomerarea. Cu stima, Antreprenoarea ii aminteste domnului abonat in cauza ca odata cu achitarea abonamentului curent sa aiba amabilitatea sa achite si restul de cinci lei de luna trecuta. 

Cred ca pe vremea aceea se mergea la fete cu flori, discret parfumat, berbant si galant-indatoritor...

2 comentarii:

Carti fara pret spunea...

cea mai tare chestie!! Am auzit de ele dar nu am vazut niciuna. genial!!!

Ziyati spunea...

foarte tare blogul tau! am gasit cateva chestii interesante. bravo! tine o tot asa si poate mi dai si mie niste sfaturi pentru ca eu sunt novice in domeniu! bafta mare!