vineri, 25 februarie 2011

Filme si cuvinte intelepte


Am primit o leapsa de la Julie. Ma intreba care sunt 3 citate din filme care mi-au ramas mie in minte...Tineti minte ca nu le-am memorat pentru continutul lor intelept, si pur si simplu pentru ca erau catchy si useful in viata de zi cu zi.

De ex, nr. 1
Iti vine un client care vrea o traducere, ca pentru legalizare dar de fapt fara, si daca se poate jumate asa si jumate in birmaneza si cu factura, da nu pe el, ci pe Baba Safta... Si dupa ce iti explica o inca 20 de minute de ce ii trebuie actul respectiv, cu toata istoria divortului, procesului sau a examenului, imi vine sa strig "THIS IS... CONFUSING!" exact ca in "300". Frumusetea citatului este ca pot urlu in loc de "Sparta" orice atribut vreau eu.

2. "Obvioiusly, I'm dealing with inferior mentalities." Cred ca Daffy Duck a zis-o...

3. "Oh my God, they killed Kenny!" din South Park si

"I'm Garth Marenghi. Author. Dreamweaver. Visionary. Plus actor. You're about to enter the world of my imagination. You are entering my Darkplace.As a horror writer I don't ask for much. I just hope I've changed the way you think about life." din "Darkplace". O parodie super tare dupa toate serialele anilor 80 si mai ales dupa Zona Crepusculara.


Si uite asa, se dezvaluie faptul ca imi plac serialele de comedie britanice. Parca sunt mai inteligente si mai funny, o data ce te-ai prins de accentul lor. In ultimul timp, americanii prefera serialele cu tampiti...Recunosc, mai arunc un ochi la "Big Bang Theory" si la "How I Met Your Mother", insa sunt cam pe moarte si ele...

Dau leapsa mai departe lui Lili, lui Tudor si lui Gigel.

Niciun comentariu: