vineri, 8 mai 2009

Galeria groazei


           
  De 1 mai am iesit si noi seara cu prietenii in oras.  Fiindca ploaia ne-a prins taman in Centru si mai era si frig afara, am intrat in prima crasma-bodega ivita in cale. Destinul a facut ca ea sa fie The Gallery. Crud destin. Acum vreo 2 ani am baut o cafea cu menta foarte buna acolo, apoi revenind peste un an -de glorioasa amintire- am testat o lasagna vegetariana. Nu am sa  mi-o iert niciodata: scumpa, apoasa, cu legume de abea decongelate. Si o servire inceata...
            Restaurantul aproape gol. Urcam la etaj si ocupam o masuta mai mare, pentru ca eram multi. Am stat vreo 20 de minute cu masa nedebarasata in fata, desi bodega era semigoala. Bineinteles ca nu ne-a dat nimeni meniul. O prietena mai curajoasa (bless her soul!) s-a dus cu tupeu dupa el. Dupa alte 10 minute de asteptat si facut haz de necaz, analizat vesela ciobita si hartiile de pe masa, am decis ca, da, ne-am incalzit si putem pleca altundeva, unde oamenii chiar vor sa faca vanzare. 
          As vrea sa pot descrie mirosul din baie si lipsa hartiei igienice, galagia facuta de cele 2 plasme schicky-micky puse total aiurea in decor sau nesimtirea chelnarilor. Dar cunoscand faptul ca Sibiu Standard i-a facut un elogios articol contra o ciorbita de fasole  gratis, si ca el are infinit mai multi cititori decat mine, renunt la alte avertismente.
          Seara a continuat la ciocolateria BUR din Piata Mare 12, unde am avut parte de o servire impecabila si de o chelnarita simpatica si amabila. Deci, se poate. 

Niciun comentariu: