miercuri, 6 mai 2009

O noua decizie

          Astazi am luat o noua decizie referitoare la blogul meu care cade, cade, cade...
        Nu am sa imi mai scormonesc prin creieri dupa subiecte incitante, interesante pentru altii, cu titluri atractive, pentru ca nu sunt tabloid. Nu am sa mai postez zilnic doar de dragul de a vedea cum crescin rank undeva intr-o lista oarecare. Nu am sa ma las obsedata de cati abonati am sau nu am. Nu am sa pun linkuri la alte bloguri care nu imi plac doar ca sa imi vina si mie oameni de acolo. Si nu am sa comentez aiurea in tramvai la bloggari mai mari doar de amorul artei ca poate pica ceva. Si nu am sa mai propun schimb de linkuri cu "somitatile blogosferei" doar ca sa ma ignore (nu le pot aduce trafic asa ca "muta ursu, fata!").
       Asta nu inseamna ca nu o sa mai scriu sau nu o sa mai linkez la oameni faini. Toti cei din lista mea imi sunt dragi si blogurile lor chiar sunt alese pe spranceana (din pdv.-ul meu). Tonul general al blogosferei romanesti este unul de critica social-politica cu un iz de ironie pseudo-subtila. Sa nu mai vorbim de zecile de bloguri cu/despre pitipoance. Teribil de usor sa aduni poze. Toti isi dau cu parerea despre politica si restul problemelor sociale. Toti sunt buni de gura si toti au un aer superior. As vrea si eu macar o data sa vad un blog specializat (exista cateva bune despre bucatarie la care sunt abonata), pe principiul "Asta stiu sa fac, despre asta scriu".  Stiu ca blogurile de nisa nu prea au expunere atat de mare, dar de ce sa te stresezi daca tot nu iti ies bani de pe urma blogului?
         
        Drept urmare, voi scrie despre lucruri dragi mie. Stiu ca cei interesati vor intra in continuare.
         
           Pe toti acestia, ii pup.

3 comentarii:

Marius spunea...

... abia acum te poti numai cu adevarat blogger. Cu totii cadem in timpeniile legate de trafic si vizitatori. Si de asta spuynem si cind ar trebui de fapt sa tacem. Not multa, sed multume.
Eu am sa mai bag un ochi pe aici, asa ca ...

Ada Angharad spunea...

Stiam eu ca esti "de-al meu"! Saru-mana, coane!

Anonim spunea...

o decizie inteleapta :)si eu ma gandesc la lucrurile astea de ceva timp, ca parca blogul/rile ocupa mai mult timp decat ar fi necesar...