luni, 10 august 2009

More rants...

 ...ca m-am enervat. Bai, astia de la UNTAR is chiar nesimtiti. De abea acu'  inteleg eu de ce- s asa turbati pe mine. 


M-a pus dracul, de ce nu stiu, ca doara mai avusesem o experienta neplacuta cu aia, sa imi dau cu parerea referitor la taxa de urgenta si de complexitate pe traducere, care dupa umila mea parere e un vax. Daca tie ti-e greu, omul merge la altul caruia i-e usor, pe principiul, "daca tu nu stii, merg la altul care stie, n-o sa-ti platesc eu timpul in care tu cauti in dictionare termeni pe care altul ii are la degetul mic" Mi se pare de bun simt. Iar sa ceri taxa de 50% urgenta pe un act pentru a doua zi, e aberatie pura. Urgenta e cateva ore. "Daca tu nu ai timp, merg la altul care are." E o piata libera bazata pe concurenta.


Acu'  moderatorii grupului s-au gandit putin -desi inclin sa cred ca nu - si nu au publicat postul. Treaba lor, politica lor de masa. Insa s-au trezit altii care imi comenteaza postul NEPUBLICAT si ma acuza de te miri ce sclavagisme. Nu, iubitilor, nu lucrez pana cad lata. Si nu lucrez nici pe fasole, daca va doare sufletul de mine. Si nu eu va stric piata. Preturile mele -s la fel ca si in tot restul orasului. Nu am pus eu coada la pruna. Asa e in provincie. Mai si lucram.

Niciun comentariu: