joi, 6 august 2009

Piatra filosofala decriptata de Carrefour

           Toate gospodinele care merg la cumparaturi au aflat de noua campanie Carrefour, cea cu cartonasul cu premii. Daca te uiti non-stop la TV si astepti sa apara Zana Andreea si Mickymousul din dotare, Banica Jr., lipesti caronasul de monitor, poti «decripta» ce premiu ai castigat. Heck, chiar si eu am vrut sa renunt la credinciosul meu Kaufland si sa cumpar de la Carrefour, doar asa, ca sa primesc cartonas (acu’ imi aduc aminte, chiar am facut cumparaturi saptamana trecuta, dar nu am primit cartonas. Hotii !!!) Sau mai bine nu. 

       Din rubrica «Stiati ca ?», va prezentam astazi: Cartonasele alea se pot decripta la orce lumina rosie. Proba: 


          Cine ia teapa? Cine castiga? Eu, ca tot la Kaufland merg. Macar acolo nu am luat teapa decat o data.



Niciun comentariu: