vineri, 11 septembrie 2009

Basescu pupa mana...


         Conform cimiliturii  "Eu pup poala popii, popa pupă poala mea" cu care imi ameteam limba-n gura in copilarie, Basescu isi danseaza sotia si pupa pirande la sarbatoarea tiganilor  de la Costesti. Ca si voturile lor e bune. Si cadourile la fel. No, departe de mine gandul ca ei nu-s ai nostri si ca Baselul nu trebuie sa-i pastoreasca si pe ei cu drag. 

       Nu de mult spunea chestii gen "pasarica"  dar acum declara solemn si cu lacrimi in coltul ochilor "N-am venit pentru campanie electorală. Am venit din respect pentru cultura şi tradiţiile romilor“. Putem spune ca s-a simtit ca acasa. A dansat pe scena. Beutura, gratare moca, manele si prost-gust, baie de multime, Bercea Mondialul ... Un fel de microcosm al Romaniei condusa de el. Bleax. Ma duc putin pana la baie sa ma exprim concret...



Niciun comentariu: