marți, 22 septembrie 2009

Vrei sa te simti boier ?

De ceva zile caut cadou pentru Cel- Care-Gatesc. Greu- greu de gasit Cadoul Gigelistic. Si pentru ca am ajuns la concluzia ca lucrurile-s faine, dar experientele nu se uita niciodata, m-am gandit sa il suprind cu ceva nou, inedit, de povestit nepotilor. O cina la un restaurant exotic si bun am bifat deja (Tai-Ji si Max),  bani de Balul Operei la Viena nu am si excavatii la Pompei vom face mai prin vara, ca acum e solul inghetat...

Tot cautand pe net idei, am dat de... tanana....un site care ofera ...zbor cu avionul de epoca. Pai nu e cool ? Parca il si vad pe Gigeluta cu esarfa de matase in vant, cu ochelari mari de insecta si casca de piele cu urechi. Ca boierii din perioada interbelica. Pazea nene ca trag nemtii....Ferea, cioara...Uite jos mosia si conacul...

Pe acelasi site am desoperit si alte cadouri mai mici si mari, practice sau doar decorative, amuzante sau serioase ca ceasul de birou al sefului. In general, magazinul online de cadouri are tenta cam masculina, dar putintel romantica. Daca as fi burlac si as asculta Frank Sinatra, de aici mi-as decora barlogul. Afise retro, machete de masinute si avionase, oglinzi decorative tot retro (Coca-Coolaaa), ceasuri de perete sobre si minimaliste, afise de filme, predatori de rulmenti si alte jucarii de baietei mari. Si omniprezentele brelocuri cu avionase...  


Si pentru ca baietii mari sa nu se puna rau cu iubitele lor, mai pot cumpara de pe site si cosuri cu lucrusoare de fetite... dulciuri, maimutoi pufosi, bijuterii, zanute. De dragul armoniei conjugale. Si daca esti comod (asa cu sunt toti burlacii, cumperi 3- in-unu: cadou tie, iubitei si cosuletul de Pasti, 8 Martie sau pentru sefu'). CadouriMania le are pe toate.



Boierule, dam o tura pe Dorobanti ?

 

5 comentarii:

Syaitan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
GOG spunea...

Te rezolv...pe bune..Fara presupuneri ,ca e departe de orice ti-ai imagina.Insa ridici "obiectele" personal !Sic !

Ada Angharad spunea...

NO, cum scap de Fisc vin...

GOG spunea...

O sa creada lumea ca te paste Fiscul pentru te miri ce inginerii...[lol]

Ada Angharad spunea...

...macar de as sti cum se fac...