luni, 7 septembrie 2009

Recomandarea saptamanii

         Ce mai...sunt fetita! Si fetitelor le place tot ce miroase bine, se simte placut pe piele, e frumos colorat, are sclipiciuri sau e dulce! Ce sa –i faci. Suntem facute din zahar si mirodenii scumpe, din aur si fildes. 
         Drept care, LUSH is a girl’s second best friend. In Austria ma inebuneau mereu magazinele acelea cochete cu calupuri imense de sapunuri artizanale, colorate ca niste bomboane, lucioase, cu particule scanteietoare sau petale si flori, coji de fructe sau cafea prin ele. Apoi am descoperit bombele de sare de baie, care iti transforma cada intr-un sifon uras si roz, aromat si parfumat numai bun de lafait cu o carte in mana. Si cremele.... doamne cremele... fine, suave si parfumate. Ce imi place la ei este ca sau ai parte de un parfum onest, sincer, direct gen iasomie sau roze sau daca nu, de combinatii surprinzatoare. Parfumul KARMA nu l-am mai gasit nicaieri altundeva. Nici macar ceva pe aproape. Cand voi mai trece pe la Cluj-ca la Sibiu nu este LUSH- am sa imi cumpar un ulei solid pentru masaj.
       Vanzatoarele din Austria au fost foarte dragute cu mine, daca am cerut frumos, mi-au dat tot felul de mostre-bucatele de sapun, cutiute minuscule cu crema...In ultima mea excursie mi-am facut cadou un Baby-Face, un demachiant solid.
Eticheta spune asa «Baby Face aduna toate resturile nedorite de pe fata, lasandu-ti pielea moale ca a unui bebelus. Mixtura complexa de ingrediente face minunea: untul de cacao si uleiul de avocado catifeleaza, iar extractele de narcisa si mandarine tonifica pentru ca frumusetea ta sa fie nepieritoare.» Si asa si este. Dupa ce fac dus, pe pielea inca aburinda ma dau cu bebelu’ pe fata. Caldura il topeste intr-o crema atat de bine mirositoare... ! Apoi - testul cu discheta demachianta. Desi ma spalasem sub dus si ma dadusem si cu crema exfolianta de la Avon (pleaca capu’ a rusine, Avon !) tot mai ramasese ceva pe fata mea. Cu Baby Face e insa o singura problema, insa cred ca tine de imaginatia mea bogata... mi-e mila sa dau cu partea cu fata...

        De Pasti am primit de la Cel-Pentru- Care -Gatesc, pe langa produsele Farmec pe care le iubesc, si un parfum solid tot de la LUSH, si anume «Honey I washed the kids» cu miros de caramele cu miere. Nu e un miros diabetic, e chiar spicy la un moment dat.

     LUSH spun ca produsele lor sunt facute manual, ca sunt 100% naturale, nu contin conservanti (de aceea, unele se tin in frigi) si nu sunt testate pe animale. Cat de adevarat este, nu pot garanta. Dar sunt un vis. Eh... o data pe luna merit si eu....


Niciun comentariu: