sâmbătă, 16 octombrie 2010

Operatiunea "Paduchiosul"

Asa a zis zmeul meu cand m-a vazut in baie, dandu-ma in cap cu noua lotiune regeneranta cu petroleum de la Gerovital, linia de ingrijire a parului pe care o testez acum.  Lotiunea stimuleaza circulatia sanguina la nivelul pielii capului, intareste si renegereaza firul de par, combatand caderea acestuia.

Cred ca imaginea era pitoreasca, eu aplecata peste chiuveta din baie, aplicandu-mi lotiunea cu un tampon de vata pe par. Mi-am adus aminte de copilarie cand mai prindeam ceva paduchi la gradi si apoi trebuia sa stau cu petrolul ala in cap. Numai ca acesta nu iti  muta nasul ca petrolul acela in care bunica punea cateva picaturi de esenta de menta, ca sa nu gazez toata casa. Lotiunea e uleioasa-bineinteles si are un vag miros tehnic, medicamentos, dar si putin  parfumat. Per total, suportabil. 


Dressingul pentru salata din capul meu contine asa: Petroleum, vit A , vit E, ulei de ricin.
 

Am stat 4 ore cu el in cap, asa cum scria pe eticheta. Avantajele practice ale tratamentului sunt multiple. Preferatul meu:

  1. "Iubii, contine petrol, care e inflamabil. Nu pot sa gatesc, vrei sa iau fooooc?" Ce bine ca mancarea chinezeasca vine acasa... Aiurea. Nu e inflamabil defel, dar... de ce sa nu profitam, fetelor, de astfel de ocazii?
  2.   Nu s-a incalcit la spalare.

L-am spalat cu multa multa apa si un darab mare de sampon, tot regenerant si tot de la Gerovital. Tratamentul trebuie urmat timp de 2-3 luni, o data pe saptamana. Sticulta mea avand 100 ml si parul meu fiind destul de scurt, cred ca ma va tine  inca de 7 x. Asa ca Paduchiosul va reveni!

Un comentariu:

ByLoriem spunea...

tare de tot interventia ta!
desi si eu am "pupat" operatiuni "paduchiosul" nu as fi putut face asa o asociere :) Bravo! ai fost comica!