sâmbătă, 23 octombrie 2010

Zi mare, de doua feluri

Si pentru ca diseara voi merge la concertul lui Eitetsu Hayashi la Sala Thalia, concert care se anunta SPECTACULOS (jur, pe cuvant, repetitia a fost wow) si pentru ca trebuie sa fiu o zana zambitoare din nou, am programat azi zi de beauty. 


1. spalat pe  cap cu samponul Gerovital regenerant. Imi place foarte tare, miroase bine,  imi face parul fluffy si stralucitor. 

2. pus 3-4 minute masca regeneranta pt par. Rezultat-par de papusa. Foarte "fugator".


3. dat cu ser pentru varfuri deteriorate cu keratina.  Nu era in pachetul promotional primit insa oricum facea parte din progamul meu. Altfel parul imi zboara in toate directiile, asa e mai usor de coafat.


4. dat cu ser hidratant termoprotector pentru ca am folosit foenul si "imbuclitorul" la greu :)


5. aplicat pe fata masca hidratanta de la Farmec, cu ceai verde. Aratam ca Data din Star Trek, asa ca m-am ascuns privirilor omenesti 20 de minute.


6. spalat, dat cu crema hidratanta  Aslavital cu argila. Miroase cam "tehnologic", insa nu neplacut. Fata nu arata ca proaspat data cu slanina dupa, crema intra rapid in piele. 


7. facut unghii cu lac incolor de la Farmec. Destul de rezistent, tine in jur de o saptamana, daca nu speli vase pentru o cantina intreaga.

 

Ce mai, sunt fan Farmec. Insa sufar dupa parfumul Farmec 16... Mai am un rest intr-o sticluta, pe care il pastrez cu sfintenie si piosenie. Da, Farmec, de ce nu mai faci parfurmurile alea bune? 


Seria de deodorante "Anotimpuri" de pe vremea lui Ceausescu era super...Deodorantul Mozaic, il mai sti? Seria My Deo de la facea ASIA reclama era super acccesibila ca pret si calitate....Mai vrem! 



Voila. Gata de bal. 




Niciun comentariu: