miercuri, 17 noiembrie 2010

Ada se inbaiaza in India!

Cum se incheie cel mai frumos o zi obositoare cu muulta munca, deadline-uri criminale si alergatura?

Va spun eu. Se ia un Iubi-Iubi de mana si se convinge prin promisiuni care implica delicii culinare inca neauzite pana acum, sa te duca pana la DM, taramul fetitelor alintate. Acolo te duci ata-drept la raionul de produse de baie si pui mana pe miraculoasele si ispititoarele pachetele de sare de baie numite de producatorul Balea "Bademomente" adica un fel de "moment in baie". In romaneste suna urat, pentru  ca ma face sa ma gandesc la alte momente in baie, de care se ocupa alt segment al industriei farmaceutice. Ignoramus. 



Pliculetele au 80 g, exact cat trebuie pentru o baie. Eu am ales Sense of India, cu miros de trandafiri si de santal.Sunt un mare fan al Indiei, ce mai.


Asadar, am dar drumul la apa in vana, si am turnat pliculetul. Sarea dinauntru este roz si miroase ca trandafirii din gradina bunicii. Nu imi plac neaparat gelurile si parfumurile cu aroma de trandafir, pentru ca, in afara de Bulgari, toate miros dulceag si nataflet. Sa fi fost santalul sau sarea, nu stiu, insa acesta mirosea divin, neametitor.
Am zacut 20 de minute in apa rozalie si daca as fi putut, m-as fi mutat acolo. Baia a mai mirosit a roze inca ceva timp dupa ce am terminat, spre disperarea masculului rezident. Pielea mea la fel. Nu am mai folosit lotiune de corp pentru ca mi se parea destul de hidratata, si de altfel, nu vroiam sa alung norul de roz...Nu face prea multa spuma, ce-i drept. 

Data viitoare voi testa varianta Sense of Japan. Ar mirosi a orhidee, scrie pe ambalaj. Pe net am vazut ca mai exista si varianta Hawaii cu fructul pasiunii, insa la noi la DM nu e. Cica sunt editii limitate. Imi fac stoc.

Seara se continua cu o ceasca de ceai cald si cateva episoade din "IT Crew".



Un comentariu:

lili spunea...

Ce frumos...Si mie+mi place sa lenevesc in baie...Pe cand masculii prefera dusul...