luni, 22 noiembrie 2010

Women...stand up! (and pee)...

1 Preambul: Ca sa nu il suspectati pe Dl.Gigelitatea de mismasuri, specific inca de la inceput ca SHEE WEE-ul de pe situl dumnealui a fost castigat stimabilul Pancu.

Sheewee este o chestie mult mediatizata de mine la h- meetul din Sibiu. Pe siteul baietilor si fetelor de pe www.tu.ro gasiti variantele alb, roz pentru fetite si bleu, tot pentru fetite. Ca baietii vin by default asa. 

Descrierea produsului de pe site e asta " Shewee este un dispozitiv portabil si refolosibil de urinat pentru femei care va permite sa faceti pisu din picioare fara sa va scoateti haine, sa faceti acrobatii sau sa va murdariti."

L-am primit in testare (Pai asa primesc bloggarii destoinici...unii Opel in test-drive, eu Sheewe... nu cred ca il mai vor inapoi, though.) Mai, ce service rapid si ce user-friendly au! Mi-am putut alege chiar si culoarea, desi nu prea conteaza. Ma mira insa ca se vinde si un Sheewee Extreme, cu extensie, pentru salopete de ski sau pentru mica excursie in Alaska. Insa al meu e mic si alb.

Situl ne recomanda sa il incercam intai sub dus, unde nu prea avem ce pagube mari sa producem. Eu mi-am spus insa "Zoe, fii barbata" (si nici macar nu am intentionat sa fac un joc de cuvinte:)) si am mers pe full-option. Oricum vroiam sa bag la spalat in masina, asa ca...bal sa fie! Nu m-am indoit nicio secunda de eficacitatea jucarelei. Si bingo! Functioneaza.

Dupa treaba ceia, il bagi inapoi in punguta cu sigiliu si nu uiti ca atunci cand urina iese din corp, e sterila. MISA va poate confirma asta! Nu, pe bune.


Cred ca e foarte folositor in ambuteiaje. Sau cand WC- ul e prea mizerabil. Sau in excursii. Sau daca esti bolnav si nu te poti aseza... Posibilitatile sunt nelimitate.

Acum urmeaza perioada de testare pe teren, in afara sigurantei oferite de baia proprie.

Acum, urmeaza sa dau in judecata diverse baruri si restaurante. Pentru discriminare. Cum, nu ai pisioare in WC -ul femeilor?

Niciun comentariu: