miercuri, 17 noiembrie 2010

In alta ordine de idei

Saptamana aceasta s-au petrecut multe



1. H-meet, despre care nu voi scrie prea multe. A fost fain, a fost la Hotel Golden Tulip, au fost multi din Sibiu dar si din Bucuresti. A fost interesant, am cunoscut multi bloggari si twitteristi, dar si reprezentanti de firme IT. Am auzit lucuri uluitoare, ca de pilda despre Poken (o dracie care dupa umila mea parere, iti rapeste din anonimitate si intimitate cu zambetul pe buze...culmea e ca iti oferi TU viata pe tava), despre Calendarulmeu.ro unde fiece  utilizator oricat de incepator isi poate concepe un calendar personalizat si dat- naibii-de-fain. Am aflat cu intarziere de existenta "Prietenilor Mocanitei", care cu sudoarea fruntii si niscai sponsorizare au pus pe roate 2 vagoane ale mocanitei din Agnita. Copii inimosi! Tudor ne-a socat cu imaginea Pietei Mari fara caldirile istorice salvate de un mare sibian (Asta e proiectul lui si al lui Razvan, nu stiati deja? Cum, CHIAR NU STIATI?). Apoi m-am bucurat din nou ca va incepe ASTRA FEST, Festivalul International al Filmului Documentar, pentru care, cu modestie, lucrez ca voluntar-traduc scripturi din 2007. Yeah, de abea astept! Razvan ne-a prezentat Asociatia pentru Infrumusetarea Sibiului (Redivivus, ca ei au fondat acu' ceva timp Parcul Sub Arini).  Cipi a lansat tuturor o invitatie la Organizatia Nationala a Bloggerilor din Romania, cu calpitala la Sibiu. Si Eugen din Bucuresti ne-a convins de ce Wordpress e mai tare decat Blogspot. Nefiind de meserie, nu pot spunde decat ca Blogspot e mai colorat, ceea ce imi satisface toate nevoile  de fetita. 



2. Campania 10 MARI SIBIENI continua. Eu il sustin pe Octavian Goga. Voi?



3. In 3 decembrie sunteti asteptat cu mic, cu mare la Gala pentru Supervoluntari, la Centrul de Conferinte din Hotelul Ibis.



4. Joi, 18 nov, adicatelea, maine, avem sedinta de partid, noi bloggarii in cafeneaua Old Friends din Piata Mica.



5. Trebuie sa scriu un review despre SHEEWEE...Prietenii stiu de ce!



6. Soimii Satrei s-au chinuit cateva saptamani sa picteze o parte din caldirea de pe Tribunei unde e Galeria de Arta Contemporana. Fain -frumos, insa acum de ce au acoperit totul cu var alb? Nu arata mai bine acoperisul asa? Spalare de bani? 



7. Uneori o baie calda e mai buna decat o ciocolata calda.











Un comentariu:

Calin Blaga spunea...

Cu soimii satrei si pictura am scris la ziar ce s-a intamplat acum vreo luna si ceva.