joi, 18 noiembrie 2010

Vine Mosul

Stiti voi situl ala cu nebunii www.tu.ro.? Daca nu, ia puneti mousul pe link de intrati acusa, fuguta. O sa dati peste tot felul de cadouri glumete sau nu, tricouri funny, gadgeturi indispensabile... cate si mai cate. Pe bune. Ce imi place, e ca e facut cu umor. Iar baietii (sau fetele?) cu care intri in contact sunt foarte amabili, saritori si haiosi.

Mi-am facut si eu in Wishlist, ca tot nu aveam. El cuprinde printre altele astea:
Luminite Spa, (adica beculete plutitoare) un set de ciocolata calda si marshmallows pentru ca bezelele sunt  preferatele mele si un Ceas desteptator pentru nervi sensibili, un hard disc extern de 1T pentru multele mele poze si documente... Da' eu va zic sa nu va limitati la wishlist. Ma multumesc si cu tot restul magazinului. 
Sau daca sunteti blogger ca mine si suneti buni sa imi castigati un EeeeeePisi 1005PX, dati click aici.

Cadouri

Niciun comentariu: